پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118529
اهتزاز پرچم داعش بر فراز کاخ سفيد!
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 2358

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از مهر، تنها چند روز بعد از تهديد داعش مبني بر اهتزاز پرچم اين گروه بر فراز کاخ سفيد، انتشار عکسي در اين رابطه در صفحات اجتماعي موجب شده تا دستگاه هاي امنيتي آمريکا پيش از گذشته متوجه تهديد اين گروه شوند.

اي بي سي نيوز در اين رابطه مي نويسد: در تصوير منتشر شده در صفحات اجتماعي همچون توئيتر، پرچم داعش در برابر کاخ سفيد نمايش داده شده است.

آنگونه که در اين تصوير مشخص است فردي با يک دستگاه تلفن هوشمد اقدام به نمايش پرچم داعش دربرابر کاخ سفيد کرده و فرد ديگري نيز از وي عکس گرفته است.

سرويس هاي امنيتي امريکا در واکنش به انتشار اين تصوير در شبکه هاي اجتماعي اعلام کرده اند: هر روزه صدها نفر گردشگر از مقابل کاخ سفيد تردد کرده و اغلب در اين مکان اقدام به گرفتن عکس هاي يادگاري مي کنند.

"اد دونوان" از سخنگويان سرويس هاي امنيتي آمريکا در اين رابطه گفت: ما گروهي ويژه براي رصد فعاليت گردشگران حاضر در مقابل کاخ سفيد و گزارش هاي ارسالي در رابطه با رفتار خطرناک آنها داريم. در اين رابطه ما گزارشي درباره رفتار خطرناک دريافت نکرده ايم.

اين وضعيت در حالي است که داعش تهديد به حمله به آمريکا کرده و اين عکس نشان مي دهد که اعضاي اين گروه و يا حاميان آن مي توانند براي واشنگتن مشکل ايجاد کنند.

در هفته گذشته فردي به نام "ابو موسي" که از وي به عنوان سخنگوي داعش ياد شده به وايس نيوز گفته است: من به امريکا مي گويم که حکومت اسلامي[داعش] مستقر شده و متوقف نخواهد شد. با پهپادهاي خود به ما حمله نکنيد و در عوض نطاميان خود را به جنگ ما بفرستيد. ما همانند آنچه در عراق انجام داديم آنها را شکست مي دهيم. ما آنها را در هر کجا که باشند شکست مي دهيم.

وي در ادامه با اشاره به تحرکات داعش در شمال عراق بدون آنکه اشاره اي به نام شهري خاص بکند گفت: اين شهر کاملا در کنترل داعش و تحت فرماندهي ابوبکر البغدادي است.

سخنگوي داعش در ادامه تهديد کرده که اعضاي اين گروه روزي پرچم آن را بر فراز کاخ سفيد به اهتزاز درمي آورند.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html